niedziela, 9 czerwca 2013

Karolkowi

Karolkowi…




Mój Syneczku najdroższy gdybym Ciebie nie miała

Cały świat mógłby nie istnieć, nikogo bym nie kochała

Twoje oczka to gwiazdy, które mnie prowadzą 

Gdzie króluje wieczne szczęście, a wokoło mieszka radość

Twoja buzia mym słoneczkiem, co oświetla drogę

Ponad życie ja ją kocham, czy mocniej jeszcze mogę? 

Twoje drobne rączki całuję i rany na paluszkach

W tych dłoniach odnajduję bicie małego serduszka 
                                                                                                      
Twe usteczka roześmiane, czy jest coś milszego?

Nie ma Skarbie kochany nic od Ciebie słodszego

No i nóżki wciąż bose, Twoje zimne stópki 

Dokąd tak biegną, gdzie cel tej wędrówki
                                                                                                                     Gdziekolwiek by nie biegły, ja będę obok Ciebie

I nie ma takiej siły… na ziemi ani w niebie 

By mnie i Ciebie kiedyś, na zawsze oddaliła
                                                                                                                               Marzenia nam zabrała lub szczęście w gruz zburzyła

Bo jesteś celem mego życia, moją nadzieją i miłością

Ty nie dasz nigdy mi się smucić, zawsze obdarzasz mnie radością 

Kiedy się śmiejesz do mnie, to jakby niebo mi się otworzyło 

Dopóki synku Cię nie znałam, czymże moje szczęście było?  

Ty moim szczęściem jesteś, teraz wiem to na pewno 
                                                                                                                              Bez Ciebie Skarbie mój najdroższy, wszystkie kolory bledną
                                                                                                                                               Twój głos i śpiew kochany, który wszędzie słyszę
                                                                                                                                  Stokroć bardziej go kocham, niż wielbiłam ciszę
                                                                                                                                   Tylko smutno mi czasem, że nie mogę podarować Ci 
                                                                                                                                         Jeszcze bardziej radosnych i szczęśliwszych dni 
                                                                                                                                                W innym świecie przebywasz mój kochany Syneczku
                                                                                                                                   Pozwól mi wejść do niego, razem z Tobą zamieszkać
                                                                                                                            Teraz o tym tylko marzę, by me serce w rytm Twego biło 
                                                                                                                                                   By już nic nas nie dzieliło, ale wszystko łączyło
                                                                                                                                    Chcę wejść do Twej główki, poznać Twoje myśli 
                                                                                                                                       Może chociaż kiedyś taki sen nam się przyśni 
                                                                                                                                        Że będziemy razem, tam gdzie nie ma smutku i  cierpienia 
                                                                                                                                        Gdzie tylko miłość jest, a rozpacz w radość się zmienia 
                                                                                                                                            I już oboje tak wszędzie, zawsze ja obok Ciebie 
                                                                                                                               Mój Skarbeńku kochany, kiedyś będzie tak, wierzę                               
                                                                                                   …. w Niebie.    
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz