niedziela, 24 marca 2013

Życzenia Wielkanocne


Życzenia Wielkanocne…

„Nie umiem być srebrnym aniołem - 
ni gorejącym krzakiem - 
tyle zmartwychwstań już przeszło -
a serce mam byle jakie.
Tyle procesji z dzwonami -
tyle już Alleluja -
a moja świętość dziurawa
na ćwiartce włoska się buja.
Wiatr gra mi na kościach mych psalmy -
jak na koślawej fujarce -
żeby choć papież spojrzał
na mnie - przez białe swe palce.
Żeby choć Matka Boska
przez chmur zabite wciąż deski -
uśmiech mi Swój zesłała
jak ptaszka we mgle niebieskiej.
I wiem, gdy łzę swoją trzymam
jak złoty kamyk z procy -
zrozumie mnie mały Baranek
z najcichszej Wielkiej Nocy.
Pyszczek położy na ręku -
sumienia wywróci podszewkę -
serca mego ocali
czerwoną chorągiewkę”



                    Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych pragniemy złożyć najserdeczniejsze życzenia, aby Zmartwychwstały Chrystus przyniósł  radość, miłość, spokój i szczęście. Życzymy Wam, aby ten czas był czasem przemiany serc, aby zmartwychwstanie dokonywało się każdego dnia w Waszych sercach. Życzymy, aby te Święta były okazją do spotkania z najbliższymi, czasem budowania prawdziwej wspólnoty i czasem radości wypływającej prosto z serca. Pokoju ducha, wiary w Boga i ludzi, umiejętności dostrzegania piękna tego świata oraz obfitych łask od Zmartwychwstałego Chrystusa, aby światło Jego słowa prowadziło nas przez życie do wieczności. Wesołych Świąt Kochani!!!

                Życzy Karolek i Sylwuś z rodzicami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz